... PADESÁTILETÁ

17.08.2011 07:59

 

Filmová kronika obce Kryry je kompletní!

Říkám konečně, protože úprava a zpracování filmů kdysi pořízených šestnáctimilimetrovou kamerou do podoby, v níž je možno umístit tyto záběry na internetové stránky, stála nemálo času a nakonec i peněz. Pokud je mi známo, celuloidové pásky kdysi musely odejít do Prahy, kde byly digitalizovány. Pan František Vašek je posléze doplnil hudbou a takto se DVD se záběry, které monitorují Kryry od roku 1961 do roku 1980, rozeběhly mezi nás.

Se vznikem internetových stránek KRYRY info se dostávají i na web. Pokusil jsem se je seřadit od nejnovějších po nejstarší, nicméně je možné, že ne vždy se to podařilo – pan Karel Prikner, který byl autorem tohoto skvostného projektu, ne všechny své filmy doplnil titulky, takže nakonec je předkládám tak, v jakém pořadí jsem je sám dostal.

Filmové kronice obce Kryry je letos 50 let. Já jsem se na její tradici po téměř třiceti letech pokusil svým VIDEOZPRAVODAJSTVÍM navázat, to samozřejmě za zcela jiných, technicky nesrovnatelně příznivějších podmínek. Původní Filmová kronika obce Kryry byla pro mne motivací, inspirací, byla hnacím motorem.

Panu Priknerovi za jeho filmový počin patří můj bezmezný obdiv.

 

POJĎME SI ZAVZPOMÍNAT!