VŠECHNO NEJLEPŠÍ

18.08.2012 05:59

 

V sobotu 18. srpna 2012 se dožívá svých šedesáti let kryrský starosta Miroslav Brda.

Během své novinářské praxe jsem se setkal s mnoha vlivnými lidmi, a to i na té nejvyšší úrovni. Málokdy jsem se ale mohl střetnout s člověkem, jehož jeho funkce - a moc z ní plynoucí - poznamenaly tak málo, jako právě Miroslava Brdu.

Zůstal obyčejným člověkem.

Když jsem přede dvěma lety dával dohromady textovou část knižní publikace „KRYRY – Cesta 1945 – 2010“ a ptal se autorů jednotlivých kapitol na jména těch, kdo měli podle jejich názoru v tomto období pro město největší význam, jméno Miroslava Brdy se sice objevovalo, ale poměrně sporadicky.

Jsem však přesvědčen o tom, že až někdo jiný za padesát či za sto let bude psát obdobnou kroniku, současný starosta našeho města v ní zaujme významné a čestné místo.

Je prostě ten, který svůj otisk, svou šlépěj, stopu do prachu kryrských cest vtiskl nesmazatelně.

Miroslave, já Vám k Vašemu životnímu jubileu přeji všechno nejlepší, hodně zdraví, štěstí, spokojenosti. A ještě jednou tolik let!