K ROZHOVORU S MIROSLAVEM BRDOU

04.01.2019 06:09

 

Jako reakce na „Rozhovor s Miroslavem Brdou“ mi přišlo vyjádření pana Josefa Vágnera. Protože nešlo o jakýkoli atak na starostu našeho města, ale výtka byla směřována výhradně k mé osobě a k mojí publikační činnosti, požádal jsem Pepíka o setkání a rozhovor. „Nejsem veřejně činným občanem. Povídat si můžeme, ale nemám zájem o svou vlastní prezentaci v mediálním prostoru. Jde mi jen o to, aby se věci dělaly, jak mají: seriózně, nezaujatě a pravdivě,“ napsal mi.

 

Já souhlasím.

 

Publikovaný rozhovor opět potvrzuje, co už jsem konstatoval k obdobně naladěnému novinářskému výtvoru u příležitosti „SLOVO PŘED VOLBAMI“

V tomto případě bylo tvé novinaření ještě povýšeno již v otázce, kterou starostovi kladeš (a na níž Miroslav Brda odmítl odpovědět): „Doslova agresivní předvolební kampaň vedlo uskupení MOJE KRYRY: také díky ní získalo 3 mandáty stejně jako vaše volební uskupení ZA KRYRY A OBCE STROJETICE, STEBNO A BĚSNO KRÁSNĚJŠÍ - v rámci komunálních voleb v Kryrech tak bylo druhé nejúspěšnější. Nepovažujete přitom za paradox, že alespoň část své kampaně nechalo financovat stranu TOP 09 (tedy zjevně s ní má něco společného...), která v Kryrech před rokem totálně propadla ve volbách parlamentních, kdy jí v našem městě volilo dohromady 20 lidí a získala 1,88 % hlasů? O rok později pak sklidila v komunálkách (považujeme-li MOJE KRYRY za nějak s TOP 09 svázané) více než dvacetiprocentní úrodu?"

Neuvěřitelné!

Tak jak se mají věci ve skutečnosti: „Moje Kryry“ využily strany TOP 09 (2 kandidáti jsou členy) pouze pro zastřešení kandidatury pro eliminaci nutnosti sběru podpisů od občanů. Učinily to úplně stejně jako jako další uskupení. Sdružení starostovské koalice „Za Kryry a obce Strojetice, Stebno a Běsno krásnější" a „Za prosperitu obcí a budoucnost našich dětí". Ty využily stran Starostové a nezávislí (STAN) a Strana práv občanů - Zemanovci (SPOZ). O jejich zisku hlasů v posledních volbách není třeba se zmiňovat. Paradoxně 4 zvolení zastupitelé jsou za tyto strany nominovány. „Moje Kryry“ nemá v zastupitelstvu stranickou nominaci žádnou. 

 

 

Takže možná skutečně platí „PODLE SEBE SOUDÍM TEBE“.

A protože Kryry info je veřejným portálem, tak i tuto reakci budu patřičně prezentovat na veřejně dostupných kanálech. 

Josef Vágner