MŮJ NÁZOR

08.06.2011 19:28

Dovolil bych si reagovat na oněch pár řádků, které mi přišly mailem a které jsem na svých (zdůrazňuji, že NA SVÝCH!) stránkách nedávno zveřejnil.

Už jsem to napsal – na webu „KRYRY info“ se tak stalo poprvé - a zároveň i naposledy. Absolutně se nebráním solidní diskusi, ať je už o čemkoli - jsem ochoten jít a ptát se, zjišťovat. Protože samozřejmě nevím všechno a nemám patent na rozum.

Nikoli však na základě nějakého mailu, pod který se podepíše – například - pan „František Vomáčka“.

Asi bych na začátku měl vysvětlit svůj vztah k oficiálním webovým stránkám města: nejsem jejich správcem ani redaktorem a nejsem s to ovlivnit jejich obsah. Byl jsem požádán, abych do nich přispíval – to činím a pravděpodobně nikoli úplně špatně, neboť se jejich sledovanost oproti uplynulým měsícům zvedla o stovky procent. Podařilo se mi je obarevnit, zaktualizovat, udělat čtenější a přístupnější, pochopitelnější. Doplnit fotografiemi, popř. krátkým videem. Mám z toho radost, dobrý pocit. Jsou to stránky tohoto nádherného města a znovu už umí o něm také vyprávět. 

Nápad zřídit na těchto stránkách jakési diskusní fórum je (a já hovořím z dlouholeté zkušenosti, kterou jsem na internetových stránkách, jež jsem kdy dělal, získal) sice objevný, nicméně nesmírně problematický.  Město Kryry prostě nemá na to, aby si vydržovalo člověka, řekněme jakéhosi mluvčího, který by odpovídal – velmi často - na zcela nesmyslné dotazy. A když už jsem zmínil svou zkušenost, a to je ještě horší, bývají takováto fóra semeništěm animozit, nevraživostí a urážek. Já věřím tomu, že má jít o skutečně regulérní debatu. O nic víc, ale ani méně.

Pane „Vomáčko“, chovejme se, prosím, jako muži. V mnohém z toho, co jste ve svém mailu napsal, nesouhlasím. Především pak s tím, že Vám připadá samozřejmé, že si úzká skupina lidí (nebo dokonce jednotlivec…) osobuje právo změnit vzhled obce tak zásadním způsobem, jak bylo učiněno.

V roce 2010 si občané Kryr ve volbách vybrali své zástupce, kterým podobný mandát dali. Volilo tehdy 50,15% obyvatel obce, kteří si do zastupitelstva města vybralo třináct zástupců. Já si dovoluji je na tomto místě znovu všechny uvést - pan František Vomáčka mezi nimi není.

 

Brda Miroslav

NK

BEZPP

568

Nesvadba Vladimír Ing. Ph.D.

NK

BEZPP

548

Michálek Vojtěch

NK

BEZPP

450

Kraus Kamil Mgr.

NK

BEZPP

374

Fialová Alena

NK

BEZPP

372

Prágner Jan

NK

BEZPP

337

Sahulka Miroslav Ing.

NK

BEZPP

328

Bělíček Miroslav Ing.

NK

BEZPP

310

Rubín Milan Ing.

NK

BEZPP

270

Kolář Pavel

ODS

ODS

243

Cakl Ladislav Mgr.

KSČM

BEZPP

196

Bartošová Kateřina Mgr.

ODS

ODS

179

Müller Josef Ing.

KSČM

BEZPP

175

 

Pan František Vomáčka mezi nimi být ani nemůže… on totiž není ani v matrice města. A tím odpovídám i na množství mailů, které mi k této záležitosti přišly, kde jsem byl tázan, jaký že to měl být anonym, když se jeho pisatel podepsal. Nepodepsal se svým jménem. Nezachoval se prostě jinak, než jen jako obyčejný zbabělec.

E-maily od takových lidí patří opravdu do SPAMU – já na stránkách KRYRY info jakési diskusní fórum („Kniha návštěv“) ponechávám. S tím ovšem, že se tu nebudou objevovat žádné vulgarity, žádné sprostosti. V tom případě je nemilosrdně zlikviduji. Nechť je názorovým fórem, nikoli prostorem k tomu, abychom jeden druhému spílali.